} -->

Monday, March 11, 2013

TOP SERIES

Moc dobře vím, že nejsem jediný seriálový maniak v tomhle blogovém světě a také vím, že občas není na škodu nechat se inspirovat. Baví mě sledovat na sebe se namotávající příběhy hrdinů, což je důvodem, proč u mě v anketě seriál vs. film vždycky vyhraje seriál. Nemyslím si, že vám ukážu nějak neznámé seriály, ale třeba taky jo. :)

The vampire diaries
Mystic Falls.. Narodil jsem se tu. Je to můj domov. A můj. A taky můj. Po staletí mezi námi žila nadpřirozená stvoření. Upíři, vlkodlaci, dvojnice, čarodějky. Dokonce i hybridi. Jsou tu ti, kteří je ochraňují. Šerifka má za dceru upíra. A naše milá starostka má syna, která je na půl upír a na půl vlkodlak. A ti, kteří je chtějí zabít. Jsou to naši přátelé. Naši nepřátelé. Ti, které milujeme. A ti, které jsme ztratili. "Matte, pozor!" -A pak jsem tu já. Jsem člověk. Alespoň jsem jím byla..
The lying game
Jmenuji se Emma Becker. Vyrostla jsem ve spoustě pěstounských domovů, a pak, překvapení. Zjistila jsem, že mám dvojče. "Chceš abych zaujala tvé místo?" Já byla tím chudákem, ona princeznou. Být Sutton bylo, jako by se vyplnila fantazie. Všechno to skvěle fungovalo, až do toho polibku.. "Ty nejsi Sutton!" Z úcty k Sutton jsme se snažili držet od sebe a od toho, co měla s Ethanem, ale nemohli jsme. Samozřejmě jsem nevěděla, že Sutton měla v LA svoje vlastní tajemství. Jedna moje část chtěla utéct, ale nemohla jsem opustit svou novou rodinu. Ani když jsem zjistila, že mi neříkají pravdu o naší biologické matce. "Ta žena je mrtvá." - "Co řekne, až zjistí, že to není pravda?" Pak se Sutton vrátila zpět do Scottsdale a začalo to být nebezpečné. "Někdo se mě pokusil zabít." Pak se ukázala žena jménem Rebecca zahalená do roušky lží. Sutton se skrývala, protože venku byl někdo, kdo by i zabíjel, abychom zůstaly tajemstvím. "Včera v noci byl dealer ubit k smrti." Ethan byl obviněn za Dereckovu vraždu a musel se dát na útěk. Tentokrát, když ho Sutton svedla, nepředstírala, že je někým jiným.  Neměla jsem o tom ponětí, a když se Ethan vrátil, myslela jsem, že se věci vrátí do normálu. Ale takhle to nefungovalo. Hodně věcí jsem věděla a na hodně jsem ještě musela přijít. "Ahoj, mami."
Pretty little liars
Čtyři kamarádky, každá úplně jiná a spojovalo je jediné - jejich populární kamarádka Alison, po které jako by se jedné noci slehla zem. Rok byla beze stop pohřešovaná, když v tom dívkám, které ztráta rozdělila, začaly chodit záhadné smsky, které pojednávali o věcech, které věděla jen Ali. Navíc byly podepsané jako -A. Věřily, že se jejich kamarádka vrátila, do doby než se objevilo její tělo. Nález dívky znovu spojil a ty teď začínají lhát. Pátrají po Alině vrahu a navíc je šikanuje záhadné -A.
"I'm still here and I know everything, bitches. -A."
Gossip girl
Je tady gossip girl, váš jedinečný zdroj informací ze skandálních životů manhattanské smetánky. Kde byla, Serena? A kdo jsem já? To je jediné tajemství, které vám nikdy neprozradím. Víte, že mě milujete. XOXO Gossip Girl.

3 comments:

  1. The vampire diaries ♥♥♥♥♥ MILUJU JE! Damon, Stefan, Elena !!!!!!!!! V jaké serii jsi? Já je sleduji pravidelne takže jsem teď u 4 série 16 dílu ! :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete