} -->

Wednesday, March 27, 2013

COSMETICS NEW IN

Blogerky mnohdy bývají obrovskou inspirací, pro slečny které je sledují, ať už ty, které také plavou na vlnách blogu nebo jen přihlížející. Já osobně miluju ňů in posty, protože si dělám přehled, kde co momentálně mají a co se mi vlastně líbí. A kosmetika není pro tenhle typ článků zas tak blbej začátek, ne?
Maybelline: SuperStay 24H - 299,- Kč // Colorama 06 - 59,- Kč

J. Del Pozo - Halloween blue drop - 699,- Kč
Schwarzkopf Color Mack 568 - 159,-Kč

Chtěli byste nějakou recenzi?

10 comments:

  1. Ten make-up mám, je nejlepší pro mě! Ale budu muset koupit nový, jelikož mamce upadl, a sklenička se rozbila a make-up usychá jak na to koukam :X

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si ho vlastně koupila jen jako náhradu za můj milovaný Affinitone, protože měli samé nechutně tmavé odstíny a já už akutně potřebovala nějaký, který nebude tolik tmavý, protože jsem už hrozně vybledla od léta.

      Delete
  2. Taky mám články tohoto typu hrozně ráda, přesně jak si napsala ,vím tak kde a za kolik co mají:D a ten lak vypadá skvěle:)

    ReplyDelete
  3. Na ten lak jsem zvědavá, pak mě o něm poinformuj. :)

    ReplyDelete
  4. Recenzi udělej klidně na všecko!:) Moc ráda je čtu a tyto výrobky neznám.. :)

    ReplyDelete
  5. Tyhle clanky me vzdycky zajimaly...a ten lak je super, miluju tuhle barvu. Ja ted schanim nejaky nebesky modry:)

    ReplyDelete
  6. Mňa by zaujímal ten lak na nechty, mám ten istý, len žltý a som zvedavá či aj ten tvoj odtieň má tak blbé krytie? Možno je to iba kus od kusu no :D

    ReplyDelete
  7. zaujímavý článok :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. taky by mě zajímalo, jak jsi s lakem spokojena, váhám jestli ho koupit, dej vědět :)

    ReplyDelete